Wie is TPF Marketing

TPF Marketing is een organisatie die gespecialiseerd is in hoogwaardige direct sales. Onze activiteiten spitsen zich toe op accountmanagement en direct sales binnen het MKB. Om alle stappen in het salesproces zo zorgvuldig mogelijk te laten verlopen hebben wij in 2016 geïnvesteerd in inhouse call center faciliteiten, zodat presales (het maken en/of het bevestigen van afspraken) en aftersales (quality call, enquête) op een hoog niveau en onder onze eigen leiding uitgevoerd kunnen
worden.
Onze klanten zijn met name gerenommeerde energie- alsmede telecombedrijven die eveneens waarde hechten aan persoonlijk contact met de klant en sales van een uitstekende kwaliteit.

Onze expertise
De core business van TPF Marketing is het acquireren en behouden van klanten voor energie- telecom- en andere bedrijven in de zakelijke dienstverlening. Wij zijn gestart als een regionaal opererend B2B marketingbedrijf. Door onze van oudsher regionale focus zijn wij goed bekend in de regio, we kennen onze klanten en hechten grote waarde aan ‘word of mouth’. Het is onze doelstelling dat onze MKB klant zo tevreden is over onze aanpak en afwikkeling dat zij ons van harte aanbevelen bij collega’s, buren en familie. In onze optiek is juist het persoonlijke contact zo belangrijk in het hedendaagse zakendoen. Juist op dit vlak ligt onze passie en onze kracht.

Werkwijze
Onze adviseurs hebben altijd de laatste aanbiedingen van de meeste grote Nederlandse energieleveranciers voorhanden. Door hun intensieve (inhouse en externe) training, zijn zij in staat om uw energiekosten (bv via een jaarnota) snel te analyseren en een mooie besparing aan te bieden. Dit betreft altijd maatwerk: de ene klant past nu eenmaal (bv vanwege het verbruik) beter bij de ene energieleverancier dan de andere. Onze persoonlijke en individuele aanpak is onze kracht: hiermee kunnen we de beste kwaliteit voor de klant bieden. Het doorvoeren van een aanmelding, de orderverwerking en het achterliggende proces zijn in hoge mate gedigitaliseerd. Dit efficiënte salesproces komt de snelheid en de accuratesse uiteraard ten goede. De klant staat bij ons centraal, maar de kwaliteit die wij leveren aan onze opdrachtgevers staat met stip op 2. In dat kader zijn wij ook voortdurend bezig met verbetering van processen, aanvullende digitalisering en kwaliteitscontroles.